Kerst, maar dan anders......

Lieve mensen, beeld je even in...............

Het zonnetje schijnt, het is rond de 30 graden, alles staat in bloei en je loopt in je short en hemdje, richting de ingang van de supermarkt, aan je rechter hand staat een grote kerststal, eenmaal binnen ontwijk je de meters hoge kerstboom die midden op het pad staat. Terwijl je, de boodschappen doet, klinkt er kerstmuziek op de achtergrond.

Kun je, je voorstellen dat ik helemaal niet door heb dat het al december is. Het is erg bijzonder om mee te maken. Pap heeft er ook van kunnen genieten, hij is 9 dagen bij ons op bezoek geweest, maar nu weer veilig thuis, waar het koud en guur is zoals het hoort in december! Ik mis de kachel, de boerenkool en het bankhangen in een dikke trui. Maar als ik dan weer denk aan, door de regen fietsen en in de kou op de bus wachten verdwijnt het missen van al het andere.

Afgelopen maand hebben jullie niet zoveel van me gehoord, daarom een hele korte update met natuurlijk wel veel foto's.

Begin november kregen Lot en ik bezoek van onze mannen! Dit betekende een aantal dagen veel zien, lekker eten en vooral genieten! Zie de foto's! (Wat je op de foto's ziet is trouwens nog niet de helft van wat we hebben gedaan, maar ik heb niet veel ruimte meer om foto's te plaatsen.)

De jongens waren net een week weg, (de week waarin we onze hoofden even op stage konden laten zien, om te laten weten dat we nog niet terug naar Nederland waren) of we reden alweer naar het vliegveld om onze paps op te halen. De eerste dagen van zijn bezoek heb ik hem de stad laten zien. Hij moest wel erg wennen aan de tempratuur, het vuil op straat en aan de bevolking. Met pa hebben we dagtripjes gemaakt en ook een nacht op Overbridge geslapen. Dit is een resort aan de Suriname rivier. Deze weekwas wederomook erg geslaagd!

Nu al het bezoek weer weg is keert de rust terug in het witte huis. Elke dag weer stage, eten koken, borrelen op het balkon en uitkijken naar de zoals iedereen zegt, mooie tijd die we gaan beleven met kerst en oud op nieuw!

Liefs Suus

Reacties

Reacties

Stefan en Eva

Ha die Suzanne!

Nou, voor een bordje boerenkool met worst en spekkies willen we best komen ruilen hoor! Leuk om je verhalen te lezen, krijg je wel weer de kriebels van als je in het natte Nederland zit! Hebben ze trouwens ook kerstmannen met dikke kleren aan of staat ie in z'n zwembroek? :) Veel plezier nog daar!!

De groetjes,
Eva en Stefan.

diana

heey suus

nou ik wou zeker wel ruilen jij boerenkool met worst en ik lekker op het warme eiland zitten met heerlijke borrel op het terras nou meid geniet er nog maar lekker van doe iedereen de gr en heel veel plezier met kerst en oud en nieuw wij verwachten wel een mooie foto met joepie in de palmboom hihi
liefs diana

Christian

Hey Suzanne,

Leuk om weer een stukje van je te lezen. Prijs je maar gelukkig met het mooie weer daar. Hier regent het al bijna een maand lang. Het lijkt me wel raar om met zomerse temperaturen kerst te vieren. Wel uniek dat je het zo een keer kunt meemaken. Geniet ervan!

Groeten, Christian

Zussie

Hee heel leuk de foto's te zien!!!
En ik wordt daar wel jaloers van hoor, wij hier in de regen en de korte dagen. Dus ik denk dat jullie daar prima zitten! Geniet lekker en veel plezier!
Liefs Malou

Jan

Niets aan toe te voegen,
alvast zomerse kerstdagen en een warme jaarwisseling gewenst.
liefs

andrée

Hee suus,
Ik hoor dat alles wel goed gaat met jullie! Ik vind het wel jammer dat jullie er niet zijn met de kerstviering, maar ik kan me goed voorstellen hoe heerlijk het is om in surriname lekker te zonnen in december.
Vandaag wou ik dat ik daar ook zat (wel vaker hoor ik wil daar ook wel een weekje komen:P) ik moest vandaag vroeg beginnen op school en ben pas om 4 uur vrij dus dan begint het ook alweer donker te worden. bah!

Geniet ervan! En wel weer thuis komen :P want we moeten dan metteen weer afspreken!

liefs Andrée

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!