09.00u Amsterdam > 13.30u Paramaribo


Morgen is het dan zover, als alles goed verloopt stappen Lot (zusje) en ik om 9 uur in het vliegtuig naar Paramaribo. Tijdens het typen van dit verhaal is Charlotte haar koffer aan het pakken en vertoon ik uitstel gedrag. Eigenlijk heb ik alles wel op orde (geloof ik) maar toch weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Toch raar dat ik morgen voor zo'n lange tijd weg ga. Nog moeilijk te bevatten, het voelt meer als een lange vakantie. Ik denk daarom ook dat morgen de klap hard zal aankomen.
A.s. woensdag zal mijn stage bij de Surinaamse Televisie Stichting beginnen (hetgeen waarvoor ik gekomen ben). Wat mijn taken daar zullen zijn, is nog niet bekend. Ik loop de eerste twee weken op verschillende afdelingen mee, om daarna te kijken waar ik mijn kennis over communicatie kwijt kan. Maar straks eerst een paar dagen acclimatiseren en de boel verkennen.
Van de vele verhalen die ik om me heen hoor staat me er een relaxte tijd te wachten. En daar heb ik helemaal geen problemen mee geloof ik. ;)
Veel liefs Suzanne
PS: In Suriname krijg ik een ander nummer. Dit nummer en mijn nieuwe adres volgen nog.

Reacties

Reacties

Damon

Goeie reis en heel veel succes met z'n tweeën!!

Gerben

Heej Suus!

Goeie reis, en heel veel plezier en succes daaro. Aangezien Maarten die kant ook op gaat, kom ik vast nog wel ff een keer kijken...

Groet'n

Emmely

Heel veel plezier gedurende de reis, als je gelukt hebt heb je privé schermpjes waar je kan genieten van relaxte films! Miss kan ik morgenmiddag ff langskomen? Ben morgen vrij namelijk :)

Spreek je iig!! Succes!

diana

suuz en charlot

nou meiden goede reis morgen geniet ervan
maak er wat mooi's van

Barbara, Lionne en Simone

Hey dames,

wij wensen jullie vanuit het mooie Kampen een voorspoedige vlucht!
Veel suc6 bij het afscheid nemen morgen.

Liefs van ons.

Geranda

Lievie! Goede reis morgen! Samen met Lotje en hopelijk komt dan ook Jan snel achter jullie aan!!

Dikke kus!

Niels

kijk aan je hebt de 'NO SPANG doe maar rustig aan mentaliteit' al aardig onder de knie :D

heeeuuulll veel plezier en pas goed op je zusje!
succes met de boel (lees chaos) te verkennen...

sabi... rustig!

Hanno

Suusje,

goede reis naar Suriname en heel veel sterkte morgen vroeg met afscheid nemen op schiphol.. Na morgen wordt alles beter!!

Heel veel plezier!

Eva

He Suus!

Een hele goede reis gewenst en heb een geweldige tijd daar! Het afscheid zal misschien wat minder leuk zijn maar je krijgt er een heleboel voor terug, zeker weten!

Kippink

He Suus,
ik heb je vanmorgen nog smst.. maar toen zat je waarschijnlijk al in de lucht! Bij deze dan nog maar een keer: Heel veel plezier!!! Lotje ook natuurlijk;)

diana

nou meiden!!!

ik zit net weer aan jullie te denken
en dacht ff weer een berichtje sturen want jullie zijn er!! hopelijk is de reis goed bevallen
gr diana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!